|
Wątek:
|
UOKiK: turyści uważajcie z kim i gdzie jedziecie na majówkę!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.7.115.*
|
Data wysłania:
|
2008-04-15 20:36
|
Temat:
|
UOKiK: uwaga na biura podróży
|
Treść:
|
Klienci, który korzystają z najtańszych ofety nie mogą oczekiwać marmurów i strzyżonych dywanów, tylko tego za co zapłacił tj. standardu turystycznego. Prawda jest jeszcze jedna, że najbardziej niezadowolonym Klientem jest ta osoba, która zapłaciła najmniej, a porównują czasami jej warunki domowe są one na dużo niższym poziomie niż to za co zapłacili. Uskarżają się na utratę dóbr niematerialnych i oczekują zwrotu kosztów, po to aby obniżyć sobie koszt imprezy. Oczywiście wykluczam sytuacje w których Klienta naprawdę ma rację. Nie można w każdym Kliencie postrzegać wyłudzacza, ale nie wolno również oczerniać Oranizatorów Turystyki, którzy uczciwie i rzetelnie wywiązują się z realizacji umów. Poza tym nie zawsze Organizator jest winny zaistniałym problemo, ale zgodnie z ustawą ponosi pełną odpowiedzialność. W stytuacji, w której Klient nie zgłosi się na wyjazd Organizator musi udowodnić ze poniósł stratę z tego tytułu i do wysokości poniesionych kosztów może dokonać potrącenia. Natomiast Klient, który skonsumował usługe w całości i popowrocie do domu często analizuje co chociaż w najmniejszym stopniu było zmienione aby wystąpić o zwrot. W obecej chwili Klient nie oczekuje upustu na kolejne wyjazdy tylko zwrotu pieniędzy, a zanim murem stoją wszyscy UOKiK, media, UM, itd. Więc zastanowić się trzeba czy warto się zajmować organizacją, może należy otworzyć rynek polski na zagranicznych organizatorów, zwolnić z podatków i niech pięniadze wypływają z Polski, sądzę że tak będzie najlepiej i na rozpatrzenie reklamacji może zabraknąć czasu.
|